هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ههههههههههههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
amoula
صاحبة الموقع
صاحبة الموقع
amoula

ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: ههههههههههههههه   ههههههههههههههه Emptyالخميس مايو 12, 2011 10:30 am

+المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه
https://azya2.yoo7.com
mohamed ali
...★|ادآره المنتدي | ★...
mohamed ali

ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههههه   ههههههههههههههه Emptyالخميس مايو 12, 2011 10:45 am

ههههههههههههههههههههههه
يسلموووووووووو على النكته
amoula
صاحبة الموقع
صاحبة الموقع
amoula

ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههههه   ههههههههههههههه Emptyالخميس مايو 12, 2011 2:14 pm

الله يسلمك يا قمري هههههههه
https://azya2.yoo7.com
3omri nésmh fik
ۆڜ ٱڷدنېآ بدۆنهے » يـآبشر
ۆڜ ٱڷدنېآ بدۆنهے » يـآبشر
3omri nésmh fik

ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههههه   ههههههههههههههه Emptyالخميس مايو 19, 2011 11:44 pm

silent

chokrane

ههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1